Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/balablog/domains/balablog.ir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  سئو سئو

لیست تخلفات روبیکا منتشر شد

اصول لينكم سازي در سئو و راه هاي تشخيص

به دنبال چه چيزي هستند، سپس وب سايت خود را بر اساس آن طراحي كنيد. همه چيز در مورد انتخاب كلمات كليدي مناسب، بهينه سازي محتواي خود و ارائه ارزش براي نگه داشتن خوانندگان در سايت شما تا زماني كه ممكن است. اما چگونه مي توانيد در وهله اول خوانندگان را به سايت خود جذب كنيد؟ براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد بك لينك به ادامه مطلب مراجعه كنيد.
 
اصول بك لينك
علاوه بر ايجاد محتواي باكيفيت براي سايت خود، بايد لينك هايي را نيز درج كنيد. پيوندهاي خروجي به سادگي پيوندهايي هستند كه خواننده شما را به طور كامل به صفحه ديگري يا وب سايت ديگري مي برد. چرا مي خواهيد اين كار را انجام دهيد؟ براي يك چيز، پيوند دادن به منبع مرتبط ديگر (به ويژه منبعي كه در صنعت شناخته شده است) مي تواند اعتبار سايت شما را افزايش دهد. پيوند دادن به يك منبع معتبر باعث مي شود گوگل سايت شما را به عنوان مركز آن منبع بشناسد و رتبه شما را بهبود بخشد. همچنين اين احتمال وجود دارد كه صفحه هدف پيوند را تشخيص دهد و به سايت شما پيوند دهد.
 
اينجاست كه بك لينك ها وارد مي شوند. بك لينك ها به عنوان لينك هاي ورودي نيز شناخته مي شوند زيرا از يك وب سايت ديگر به سايت شما لينك مي دهند. هر بار كه وب‌سايت ديگري به وب‌سايت شما پيوند مي‌دهد، Google آن را «راي» به اعتبار وب‌سايت شما در نظر مي‌گيرد. هرچه تعداد اين آرا بيشتر باشد، سايت شما رتبه بالاتري خواهد داشت و نتايج جستجوي ارگانيك بيشتري به دست خواهيد آورد. حتي با توجه به اينكه الگوريتم گوگل در طول زمان به طور قابل توجهي تغيير كرده است، بك لينك ها يك عامل كليدي در رتبه بندي باقي مانده اند.
 
يك بك لينك باكيفيت و خوب چگونه است؟ 
همه بك لينك ها يكسان ايجاد نمي شوند. ارزش يك بك لينك با كيفيت بالا بيشتر از ده ها لينك بي كيفيت است. به روزهاي پر كردن كلمات كليدي فكر كنيد، زماني كه الگوريتم فعلي گوگل در آن زمان بيشتر به تعداد دفعات ظاهر شدن يك كلمه كليدي در صفحه اهميت مي داد تا كيفيت محتوا. طولي نكشيد كه گوگل متوجه نقص آن طراحي شد.
 
اكنون گوگل از سايت هايي حمايت مي كند كه اطلاعات ارزشمندي را ارائه مي دهند – همين امر در مورد بك لينك ها نيز صادق است. اما يك بك لينك خوب چگونه به نظر مي رسد؟
 
در اينجا پنج راه ساده براي تشخيص ارزشمند بودن بك لينك وجود دارد:
 
اين از يك وب سايت قابل اعتماد و معتبر مي آيد.
اين شامل كلمه كليدي هدف شما در متن لنگر است.
سايتي كه به شما لينك مي دهد به صورت موضعي مربوط به سايت خودتان است.
پيوند از دامنه‌اي مي‌آيد كه قبلاً به شما پيوند داده نشده است.
اين يك پيوند "دنبال كن" است تا پيوند "عدم دنبال كردن".
از ديدگاه خواننده به آن فكر كنيد. آيا ترجيح مي دهيد از يك منبع معتبر مانند هاروارد مشاوره بگيريد يا از يك وبلاگ تصادفي؟ وقتي صحبت از بك لينك به ميان مي آيد، لينك هايي كه از يك منبع معتبر دريافت مي كنند، ارزش بيشتري نسبت به منبعي دارند كه اينطور نيست. به دست آوردن اين پيوندها دشوار است، اما تفاوت بزرگي براي وب سايت شما ايجاد خواهد كرد. ابزارهاي سئو به صورت آنلاين وجود دارند تا به شما كمك كنند ببينيد چه سايت هايي به شما پيوند مي دهند و حتي مي توانيد Domain Authority را بررسي كنيد تا ببينيد گوگل در مورد آن سايت ها چه فكري مي كند.
 
نه تنها بك لينك هاي شما بايد از سايت هاي معتبر باشند، بلكه متن لنگر بايد شامل كلمه كليدي هدف شما براي حداكثر كارايي باشد. Anchor text به سادگي قسمت قابل مشاهده پيوند است كه در متن ظاهر مي شود. شما نمي خواهيد با آن زياده روي كنيد، اما متن لنگر غني از كلمات كليدي با رتبه هاي بالاتر براي آن كلمه كليدي مرتبط است.
 
در يك يادداشت مرتبط، شما همچنين مي‌خواهيد مطمئن شويد كه سايت‌هايي كه به سايت شما پيوند مي‌دهند به صورت موضعي مربوط به سايت شما هستند. اگر خواننده شما بخواهد در مورد بهترين رستوران هاي سياتل بيشتر بداند، به احتمال زياد به اطلاعاتي كه از يك شركت مسافرتي ملي مي آيد اعتماد مي كند تا يك وبلاگ كوچك. اگر پيوند از دامنه معتبري باشد كه قبلاً به شما پيوند داده نشده است، حتي ارزشمندتر است.
 
علاوه بر اينكه مطمئن شويد بك لينك هاي شما از سايت هاي معتبر و مرتبط مي آيند (و كلمه كليدي شما را در انكر تكست قرار مي دهند)، بايد به نوع لينك نيز توجه كنيد. اگر يك پيوند داراي برچسب Nofollow باشد، گوگل و ساير موتورهاي جستجو آن را ناديده مي گيرند. اگر مي‌خواهيد پيوند بر رتبه‌بندي موتور جستجوي شما تأثير بگذارد، بايد يك پيوند «dofollow» باشد. به عنوان مثال، بسياري از پيوندهاي "nofollow" از منابعي مانند نظرات وبلاگ و تبليغات پولي مي آيند.
   (موارد ممنوعه) 6 دليل براي اينكه محتواي شما در SERP رتبه ندارند

بهينه سازي موتورهاي جستجو (SEO) موارد زيادي را در بر مي گيرد: كلمات كليدي، محتوا، اطلاعات متا، بك...

   10 كاري كه مي توانيد در كنسول جستجوي گوگل براي بهبود عملكرد سايت انجام دهيد

كنسول جستجوي گوگل يك ابزار رايگان ارائه شده توسط گوگل است. اين به مديران وب سايت كمك مي كند تا...

   7 روش براي بهبود رتبه سئو براي محتواي قديمي و راكد

 بسياري از محتواها در بايگاني گم مي شوند و به سختي كليك ارگانيك دريافت مي كنند.  چنين صفحاتي...

   تكنيك هاي خلاقانه سئو براي برتري از رقبا

 امروزه يافتن پاسخ سوالتان به سادگي باز كردن مرورگر اينترنتي مورد علاقه خود و تايپ كردن يك عبارت...

   راز بك لينك سازي موفق

 به دنبال چه چيزي هستند، سپس وب سايت خود را بر اساس آن طراحي كنيد. همه چيز در مورد انتخاب كلمات...

   سئوي محلي: 15 چك ليست براي تجزيه و تحليل رقبا

كسب و كارهاي محلي اغلب زمان و بودجه محدودي براي آزمايش چيزهاي مختلف دارند. اگر محتوا يا استراتژي...

   چگونه كلمات كليدي دم بلند را در مطالب خود تركيب كنيم؟

در چند سال گذشته، سئو به طور قابل توجهي پيشرفت كرده است.  بسياري از ما دوست داريم باور كنيم كه...

 
9 نكته براي لينك سازي برگشتي موفق
اگر بك لينك آسان بود، احتمالاً در الگوريتم رتبه بندي گوگل رتبه بالايي نداشت. سايت هاي معتبر و باكيفيت به احتمال زياد به ساير منابع ارزشمند لينك مي دهند كه كيفيت كلي سايت و محتواي آن را بهبود مي بخشد. هدف شما ايجاد سايتي است كه ارزشي براي خوانندگان شما فراهم كند. بك لينك هاي با كيفيت به شما كمك مي كنند تا اين كار را انجام دهيد و گوگل به شما پاداش مي دهد.
 
گرفتن بك لينك كار سختي نيست، اما گرفتن بك لينك با كيفيت دشوار است.
در اينجا 9 نكته وجود دارد كه بايد در استراتژي ساخت لينك خود براي بك لينك سازي موفق استفاده كنيد:
 
1. لينك هاي شكسته را شناسايي و گزارش كنيد.
اگر سايتي را شناسايي كرده‌ايد كه مي‌خواهيد از آن پيوند داشته باشيد، لينك‌هاي خراب را در سايت آن‌ها بررسي كنيد و آن‌ها را به مدير وب‌سايت گزارش دهيد.
در پيام خود، سايت هاي ديگر را براي جايگزيني لينك هاي شكسته توصيه كنيد، از جمله سايت خودتان. اگر خوش شانس باشيد، مدير وب سايت ممكن است با پيوند دادن به سايت شما، لطف خود را جبران كند.
 
2. اينفوگرافيك ايجاد و به اشتراك بگذاريد .
اينفوگرافيك ها يك راه عالي براي برقراري ارتباط با اطلاعات هستند و از همه مهمتر، به اشتراك گذاري آنها آسان است. اينفوگرافيك خود را ايجاد كنيد، آن را با كد تعبيه شده قابل اشتراك گذاري كنيد و آن را در وب سايت خود ارسال كنيد تا ديگران آن را پيدا كنند و به آن پيوند دهند. همچنين مي توانيد براي ترافيك بيشتر آن را به فهرست اينفوگرافيك ارسال كنيد.
 
3. پست هاي مهمان را براي سايت هاي ديگر بنويسيد .
وبلاگ نويسي مهمان يك راه عالي براي دستيابي به خوانندگان جديد است و به شما كمك مي كند تا قدرت خود را در صنعت ايجاد كنيد. هنگام انتشار يك پست، حتماً به پروفايل هاي رسانه هاي اجتماعي خود پيوند بزنيد تا خوانندگان بتوانند در آينده براي محتواي مشابه شما را به سايت خود دنبال كنند.
 
4. از رقباي خود كپي كنيد .
اگر مي‌خواهيد سايت شما مرتبط باقي بماند، مي‌خواهيد با رقباي خود همگام باشيد تا مطمئن شويد كه عقب نمانيد و از شكاف‌هايي كه آنها با محتواي خود ايجاد مي‌كنند استفاده كنيد.
همچنين مي‌توانيد از حساب‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي آن‌ها «جاسوسي» كنيد تا ببينيد چه كاري براي كسب بك لينك انجام مي‌دهند تا بتوانيد خودتان از برخي از اين روش‌ها استفاده كنيد.
 
5. لينك هاي داخلي را در سايت خود بسازيد .
استفاده از لينك هاي داخلي يك استراتژي ضروري سئو است، اما مي تواند به انتقال "آب پيوند" در اطراف سايت شما نيز كمك كند. يك ساختار پيوند داخلي خوب، ناوبري را بهبود مي بخشد و تجربه كلي خواننده را افزايش مي دهد.
 
6. محتواي خود را تبليغ كنيد .
محتواي عالي براي شما مفيد نخواهد بود مگر اينكه براي خوانندگان شما پيدا شود. تبليغات پولي از جمله تبلغ در گوگل كاربردهاي خود را دارند، اما براي بك لينك دادن ارزش خاصي ندارند. در عوض، به دنبال وب‌سايت‌هايي باشيد كه به صورت هفتگي يا ماهانه از محتواي جديد در جايگاه‌هاي خاص استفاده مي‌كنند. با وب مستر با معرفي سايت خود و پيوندهايي به برخي از محتواي پربازده خود تماس بگيريد - آنها ممكن است شما را در جمع بندي بعدي خود بگنجانند!
 
7. براي سايت هاي ديگر گواهي بنويسيد .
اگر سايت يا محصول خاصي وجود دارد كه مي‌بينيد زياد از آن استفاده مي‌كنيد يا به آن ارجاع مي‌دهيد، يك گواهي براي آن بنويسيد. اين فقط چند دقيقه از وقت شما را مي گيرد و ممكن است در ازاي گواهينامه خود، پيوندي دريافت كنيد.
 
8. با تأثيرگذاران و روزنامه نگاران تماس بگيريد.
راه ديگر براي تبليغ سايت شما اين است كه واقعاً با روزنامه نگاران و تأثيرگذاران در صنعت تماس بگيريد تا آنها را از سايت خود مطلع كنيد. پيدا كردن آدرس ايميل يك نفر ممكن است سخت باشد، اما هميشه مي توانيد از رسانه هاي اجتماعي به عنوان پشتيبان استفاده كنيد.
 
9. به سازماني در صنعت خود كمك مالي كنيد .
كمي شبيه خريد بك لينك به نظر مي رسد، اما واقعاً يك سناريوي برد-برد است. سازمان‌هاي غيرانتفاعي را در جايگاه خود پيدا كنيد كه كمك‌هاي مالي را مي‌پذيرند و به سايت‌هايي كه اهدا كرده‌اند پيوند دهيد.
 
هيچ فرمول يكساني براي سئوي موفق وجود ندارد، اما بك لينك ها قطعا بايد در استراتژي سئوي شما گنجانده شوند. ابزارهاي آنلاين مانند SEO Site Checkup مشاهده بك لينك ها و دامنه هاي ارجاع دهنده و همچنين ساير جنبه هاي SEO را آسان مي كند تا به شما كمك كند تغييرات مثبتي براي تقويت SERP ايجاد كنيد.
منبع:شيك رنك

برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/6/20 ساعت: ۱۲ توسط:sorii :